Akcesoria rowerowe

sobota, 14 maja 2016

X Złotowski Bieg Zawilca za nami. Debiut Lidki- 14.05.2016

14 maja 2016 roku w Złotowie odbyła się już dziesiąta, jubileuszowa edycja Złotowskiego Biegu Zawilca. W biegu tym, uczestniczę od samego jego początku powstania, gdy miał jeszcze lokalny i kameralny charakter. Trasa o długości 5 km jest mi dobrze znana, gdyż trenowałem już na niej wiele razy. Dodam, że udało mi się namówić moją żonę Lidkę na udział w kategorii nordic walking. Przygotowywałem ją do tego i trenowaliśmy razem nordic na trasie w ramach przygotowań. Natomiast ja wybrałem kategorię biegową. W ramach wpisowego otrzymaliśmy ładne i b. dobrej jakości "techniczne" koszulki biegowe. Zawody zgromadziły na starcie ponad 1000 osób. Ulokowałem się w miarę blisko w pierwszych rzędach, aby na początku nie tracić czasu na przeciskanie się między wolniejszymi zawodnikami. Tego dnia biegło mi się całkiem dobrze, ale łatwo nie było. Konkurencja była spora. Biegłem nie dla osiągnięcia konkretnego wyniku, ale po to, żeby sprawdzić swoją kondycję i możliwości, a także miło i aktywnie spędzić czas. Kategoria nordic walking wystartowała chwilę po biegaczach. Na trasie w pewnej chwili mijałem się z Lidką i dopingowałem jej do dalszego, mocnego marszu. Gdy dobiegłem na metę, zacząłem wypatrywać żony. Zauważyłem już pierwsze osoby z kijkami. Po chwili pojawiła się Lidka w pomarańczowej koszulce. Pogratulowałem jej. Osiągnęła dobry rezultat w swoim debiucie, a trenuje od niedawna. Czas: 43:30, miejsce: 38/125. Jestem z niej dumny. Natomiast mój wynik w biegu głównym to- czas: 25:43, miejsce: 90 w kat. m3 i 328 open. Po biegu odbyły się dekoracje i  losowanie atrakcyjnych nagród. Był też czas na rozmowy ze spotkanymi znajomi i kolegami z treningów. To był dobrze spędzony, aktywnie dzień. Z pewnością powrócę jeszcze na trasę Biegu Zawilca. Wszystkim, którzy jeszcze się zastanawiają i nigdy nie brali w nim udziału- szczerze polecam, naprawdę warto. 



                                 Lidka na mecie w kategorii nordic walking. Gratulacje!
                                Pamiątkowa, wspólna fotka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz