Akcesoria rowerowe

czwartek, 2 maja 2013

XVII Bieg o Uśmiech Dziecka w Jastrowiu- 27.04.2013

W sobotę 27 kwietnia postanowiłem po raz pierwszy wziąć udział w XVII Biegu o Uśmiech Dziecka w Jastrowiu. Impreza ta, czyli bieg na 10 km ulicami miasta na stałe wpisała się już w kalendarz imprez sportowych powiatu złotowskiego i regionu. O biegu już wiele słyszałem, ale nie miałem wcześniej okazji w nim uczestniczyć. Przystąpiłem do niego niezobowiązująco bez żadnego nastawiania się na osiągnięcie konkretnego wyniku. Ponadto byłem trochę zmęczony dzień wcześniej przeprowadzonymi badaniami wydolnościowymi we Wrocławiu. Na starcie stawiło się blisko 100 biegaczy z bliższych i dalszych miejscowości regionu. Spotkałem tam również kolegów biegaczy ze "Stowarzyszenia Biegaczy Ziemi Złotowskiej". Trasa poprowadzona bardzo ciekawie po 3 pętlach ulicami. Nie było całkiem płasko, było podbiegi, zbiegi oraz nawroty, na których można było zaobserwować zysk lub stratę czasu do pozostałych zawodników. Z subiektywnych odczuć uważam, że w drugiej części biegu złapałem właściwy rytm i moc, a dodatkowy doping kibiców dodawał mi sił i motywacji.
Podsumowując imprezę uważam za bardzo sympatyczną i organizacyjnie udaną. Warto zaznaczyć, że udział w biegu był bezpłatny, a każdy na mecie otrzymywał elegancki, pamiątkowy medal. Do tego pomiar elektroniczny, smaczne jedzenie w pobliskiej restauracji, które również zapewniali organizatorzy. Bieg w Jastrowiu na 10 km był znakomitą okazją do spędzenia aktywnie czasu wśród znajomych i kolegów.
Mój wynik: 13 w kat. M3, 46 open na 92 zawodników. Czas 47:01

WYNIKI
Z kolegami biegaczami ze "Stowarzyszenia Biegaczy Ziemi Złotowskiej"
Po biegu. Zmęczeni, ale zadowoleni. Z kolegami ze Starostwa- z lewej Rafał N., z prawej Damian A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz