Akcesoria rowerowe

poniedziałek, 6 maja 2013

Toruń- Mazovia MTB Marathon- 3.05.2013

3 maja w Toruniu pierwszy raz miałem okazję uczestniczyć w cyklu Mazovia MTB Marathon organizowanego przez Cezarego Zamanę. Bazę zawodów ulokowano na stadionie żużlowym MotoArena. Na starcie pojawiło się bardzo wielu kolarzy, przeważnie z Mazowsza oraz Kujaw. Całkiem nowi, nieznani mi zawodnicy. Ja jako reprezentant Wielkopolski byłem jednym z kilku nielicznych. Impreza miała charakter masowy, co widać już było po zastosowaniu startów z poszczególnych 11 sektorów. Mi właśnie przypadło zająć ostatni sektor, jako, że pierwszy raz uczestniczyłem w Mazovii. Wybrałem dystans mega, liczący 56 km. Sektory startowały w odstępach, tak, aby nie tworzyły się zatory na trasie. Jednakże było to nie do uniknięcia z racji różnych umiejętności początkujących kolarzy. Przyszło mi wyprzedzać wielu z nich krzycząc co raz "lewa wolna", "prawa...". Samą trasę oceniam pod względem trudności na łatwą, jednocześnie z mojego punktu widzenia niezbyt ciekawą i obfitującą w wiele odcinków tak piaszczystych jak "piaskownica". To właśnie start  z ostatniego sektora i  te piachy czasem powodowały, że grupy jadących kolarzy rozpadały się i tamował się ruch. Podsumowując organizację maratonu i jego atmosferę oceniam dobrze, a przebieg mojej rywalizacji sportowej w Toruniu traktuję jako nowe doświadczenie.

Wynik: czas 2:15:21, miejsce: 41/112 w kat. M3, 116/313 open


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz