Akcesoria rowerowe

poniedziałek, 13 maja 2013

VII Złotowski Bieg Zawilca- 11.05.2013

Dzisiaj będzie o innej formie aktywności sportowej, a mianowicie o bieganiu. Stało się już tradycją w Złotowie, iż od 7 lat odbywa się "Złotowski Bieg Zawilca", zdobywający coraz większą renomę w regionie. 11 maja w sobotę postanowiłem wziąć udział w VII już edycji tego biegu, a dodam, że uczestniczyłem we wszystkich. Jako, że dominującą u mnie dyscypliną sportu jest kolarstwo, to w zawodach wziąłem udział bez szczególnego nastawiania się na wynik. Potraktowałem to bardziej jako sympatyczne spotkanie towarzyskie ze znajomymi i oczywiście także jako pewien rodzaj treningu i aktywności. Tego dnia w biegu uczestniczyło ponad 700 osób (padł rekord), co spowodowało, że na starcie i na pierwszych metrach było dość tłoczno oraz trzeba było się przebijać dynamicznie do przodu aby wypracować dobrą pozycje na dystansie 4,3 km jaki liczył bieg. Warto nadmienić, że pierwszy raz wprowadzono sprinterski odcinek 300 metrów na którym mierzono czas. Na zakończenie każdy z uczestników otrzymał pamiątkową koszulkę, a następnie odbyło się losowanie atrakcyjnych nagród.

Mój wynik:
czas 0:20:03 (netto 0:19:52)
miejsce w kat. M3: 43 na 150
miejsce open: 158 na 703 sklasyfikowanych biegaczy

WYNIKI

WYNIKI 300 m

Z kolegami biegaczami ;). Od prawej: Rafał N., Damian A. i Ja.
3,2,1...start! W biegu wzięło udział ponad 700 biegaczy.
Nie było wcale lekko ;)
Szybki sprint do mety...
Sprawdzanie wyniku...
i oczekiwanie na pamiątkową koszulkę ;)
Fot: Kasia M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz