Akcesoria rowerowe

sobota, 27 lipca 2013

XC pod człuchowskim zamkiem, czyli IV Luiza XC Cup Człuchów 14.04.2013

W niedzielę 14 lipca wspólnie z Andrzejem wzięliśmy udział w zawodach kolarskich Luiza XC Cup w Człuchowie. To była już IV edycja tej imprezy zyskującej coraz większą renomę i przyciągającą znanych kolarzy. Zawody miały formułę cross country, czyli jazdy po okrążeniach po oznakowanej trasie. Organizatorzy przygotowali bardzo widowiskową i ciekawą trasę, wymagającą zarówno dobrej kondycji jak i dużych umiejętności panowania nad rowerem. Mieliśmy do pokonania 5 rund, każda licząca 4 km. Na starcie tego dystansu stanęło ponad 60 zawodników, co jest sporą liczbą w kolarskim wydaniu XC. Już od początku ukształtowała się czołówka prowadzących zawodników Baszty Bytów, którzy zyskiwali przewagę. Przez moment zrobił się mały tłok, gdy niektórzy kolarze pod większymi podjazdami zablokowali tych jadących z tyłu. Profil trasy nie dawał chwili wytchnienia, a doping kibiców motywował do dalszej jazdy. Za każdym okrążeniem jechało mi się co raz lepiej, a dawno nie jeździłem w XC. Do tego pierwszy raz na 29'erze w tej dyscyplinie MTB.  Ostatecznie zająłem 29 miejsce open (9 w kategorii M3), natomiast Andrzej, który zjawił się na mecie 2 minuty po mnie- 33 miejsce open (4 miejsce w kategorii M4). To był aktywnie i fajnie spędzony dzień w Człuchowie, a udział w zawodach XC daje naprawdę dużo przyjemności z jazdy.

WYNIKI

Warto było wziąć udział w człuchowskim XC. Od prawej: Andrzej i Ja.
Fot. archiwum własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz