Akcesoria rowerowe

poniedziałek, 29 lipca 2013

Trzecia 10- tka zaliczona. Bieg Lipcowy w Okonku 21.07.2013

Z racji tego, że lubię spędzać aktywnie czas, a niedaleko Złotowa w Okonku organizowany jest Bieg Lipcowy, toteż postanowiłem wziąć w nim udział. W odróżnieniu od lat ubiegłych kiedy to rozgrywano półmaraton, tegoroczny dystans wyznaczono na trasie 10 km. Bieganie traktuję jako okazjonalną formę sportu w tym w okresie pozasezonowym, gdyż jestem przecież kolarzem, dlatego bieg potraktowałem ulgowo. Z doświadczenia zauważyłem, że wspomniane 10 km jest dla mnie optymalnym wariantem w zawodach biegowych. Na starcie usytuowanym na stadionie stanęło blisko 140 biegaczy z regionu. Tego dnia doskwierał upał i duchota. Trasa początkowo wiodła ulicami, a następnie długą, prostą drogą dojazdową w kierunku dawnego poligonu. Tam wbiegliśmy w teren i zrobiliśmy pętlę leśnymi ścieżkami, co stanowiło dobre urozmaicenie. Były podbiegi, zbiegi i zakręty, tak więc nie było całkiem tak płasko i łatwo, a można było się nieźle zmęczyć. W dwóch miejscach usytuowane były bufety z wodą co było przydatne przy takiej pogodzie. Trzymałem swoje stałe tempo, aby się „nie zawiesić”. Biegło mi się całkiem dobrze i jak zauważyłem, że z każdym kilometrem było coraz lepiej. Wynika z tego, że długodystansowe treningi wytrzymałościowe okazały się skuteczne. Mógłbym tego dnia nawet przebiec jeszcze więcej, a zapasy sił pozostały. I w ten oto sposób zaliczyłem trzecie zawody biegowe w sezonie 2013.
Ostatecznie zająłem 27 miejsce w kat i 87 open z czasem 50:48. Bieg Lipcowy w Okonku był również dobrą okazją do spotkania z koleżankami i kolegami ze Stowarzyszenia Biegaczy Ziemi Złotowskiej. To był dobrze spędzony, aktywnie dzień.

WYNIKI


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz