Akcesoria rowerowe

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Podium na maratonie szosowym- Łobez 25.08.2012

25 sierpnia wziąłem udział w kolejnym maratonie szosowym tego sezonu, mianowicie VII Łobeskim Maratonie Rowerowym. Jako, że jeżdżę dłuższe dystanse, wybrałem mega (135 km). Start i metę usytuowano w Radowie Małym koło Łobza (woj. zachodniopomorskie). Nasza 10- osobowa grupa wystartowała punktualnie o godz. 8.45. Już po kilku kilometrach, na pierwszym, większym podjeździe dokonała się selekcja. Na przodzie zostało nas tylko dwóch: zawodnik z Częstochowy- Piotr Górniak i ja. Kolega z którym przyszło mi jechać okazał się bardzo mocny i od razu podjęliśmy współpracę, dając sobie solidne zmiany do końca maratonu. Tempo jazdy było naprawdę konkretne. Kondycja tego dnia naprawdę dopisywała i czułem moc. Regularnie wyprzedzaliśmy zawodników startujących przed nami, a żaden z nich nie zdołał się utrzymać nam na kole.Tak we dwójkę zgodnie jechaliśmy ponad 60 km, kiedy do dogoniliśmy dwóch zawodników. Zaproponowaliśmy im wspólną jazdę. Przystali na to i przyłączyli się do nas, co pozwoliło nam naprawdę mocno kontynuować jazdę. Trzeba tutaj dodać, że trasa była naprawdę ciekawa i urozmaicona w pagórki, dłuższe podjazdy i szybkie odcinki płaskie. Na pewno nie było nudno, a maraton minął b. szybko. W Radowie na ostatnich kilkuset metrach zawodnik z Częstochowy zaczął mocno finiszować. Wjechałem na metę tuż za nim o dosłownie ułamek sekundy. Po chwili pogratulowaliśmy sobie dobrej jazdy i rzetelnej współpracy. To był naprawdę udany maraton szosowy, najlepszy jak dotąd w tym sezonie i w ogóle dla mnie w mojej karierze kolarskiej, gdy dowiedziałem się, że zająłem II miejsce open.
WYNIK: 2 miejsce open, 2 miejsce w kat. M3, czas jazdy: 03:46:35.35, dystans 137 km.

WYNIKI

1 komentarz: