Akcesoria rowerowe

czwartek, 24 maja 2012

BikeCross Maraton MTB- Gniezno 20.05.2012


Miniona sobota minęła pod znakiem ścigania się w maratonie MTB w cyklu Grand Prix Wielkopolski. Druga edycja imprezy odbyła się w Gnieźnie. Lokalizacja i organizacja biura zawodów była znacznie korzystniejsza w stosunku do starego rynku z lat poprzednich. Przyjechałem ze Sławkiem. Był też Wiesław Fidurski reprezentujący LKS Drogowiec Złotów. Wystartowałem na 29’erze, co znacznie wpłynęło na komfort jazdy i prędkość. Wybrałem dystans mega liczący 66 km, w tym dwa okrążenia. Trasa taka jakie lubię, czyli szybka z elementami szosowymi. Wiał też silny wiatr na polach. Tego dnia jechało mi się całkiem dobrze, szczególnie pierwsze okrążenie. Dodam, że tego dnia panował upał, a w konsekwencji wpłynął na to, że w dalszej części maratonu doznałem w pewnym stopniu odwodnienia, a co za tym idzie spadku wydajności. Na pierwszym bufecie drugiego kółka postanowiłem nie „tankować” wody dlatego, że jechałem w szybkiej i silnej grupie, a do tego szkoda mi było cennego czasu. To okazało się błędem, gdyż po chwili wymiękłem z sił wyczekując kolejnego punktu czerpania wody, a moi współtowarzysze z peletonu mi odjechali. Wniosek- pilnować bacznie nawodnienia i to zanim nastąpią pierwsze symptomy zmęczenia. Kryzys jakoś przetrwałem i było już lepiej. Na dużym kole jechało się świetnie, sama przyjemność jazdy i pokonywania terenowych przeszkód. Ostatecznie zająłem 19 miejsce na 43 kolarzy w kat. M3. Wynik open: 53 na141 sklasyfikowanych zawodników.

WYNIKI

W oczekiwaniu na start maratonu
Finisz do mety
Nasza trójka już po wyścigu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz