Akcesoria rowerowe

sobota, 21 stycznia 2012

Trening na 29'erach

Miniona sobota 21 stycznia ze względu na złą pogodę nie sprzyjała treningom w terenie, w którym chciałem wypróbować nowy nabytek, czyli wcześniej opisywany Scott Scale Comp 29'er. Pozostała jedynie szosa. Dodam, że Sławek też jechał na swoim nowym 29'erze i zaliczył na nim pierwszy trening. Jechało mi się bardzo komfortowo i bezpiecznie, czyli bardziej wyprostowana sylwetka, szerszy rozstaw dłoni na kierownicy i moc dużych kół. Nawet trochę większa masa sprzętu mi nie przeszkadzała, bo tego wcale nie czułem. Bardzo mi się podobało i za każdym razem chce mi się jechać coraz dłużej. Trening uważam za udany. Dystans 70 km, czas jazdy: 2 godz. 46 min. Trasa: Złotów- Święta- Kleszczyna- Skic- Rudna- Kujan- Lipka- Potulice- Głomsk- Czernice- Stawnica- Złotów.


Gdzieś na trasie Lipka- Potulice

Ja, czyli autor bloga
Sławek ze swoim nowym 29'erem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz