Akcesoria rowerowe

sobota, 10 września 2016

IV Bieg Leśne Dukty w Lipce 2016.

10 września 2016 r. wybrałem się na kolejną edycję Biegu Leśne Dukty w Lipce. Spotkałem tam również znajomych biegaczy ze Złotowa. W ramach wpisowego uczestnicy otrzymywali ładne koszulki biegowe. Imprezę zorganizowano na dystansie 5 km i jak sama nazwa wskazuje były to właśnie leśne dukty. Tempo od początku było mocne. Dawał mi się we znaki brak regularnych treningów biegowych, gdyż jestem przecież kolarzem. Jeszcze ostatnia prosta, zakręt, bieg przez mostek i było widać metę. Zmęczony i zadowolony podzieliłem się wrażeniami z kolegami. Bieg Leśne Dukty w Lipce to dobrze zorganizowana, kameralna impreza biegowa w ładnym otoczeniu. Z pewnością jeszcze tam wrócę.

Mój wynik:
- czas: 00:26:37
- miejsce: 67 open, 23 w kat. M3

Z grupą biegaczy ze Złotowa (ja z nr 13).

Zapis trasy.

Z kolegami biegaczami: z lewej Rafał Nowak, z prawej Janusz Sarnowski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz