Akcesoria rowerowe

wtorek, 22 stycznia 2013

Z wizytą w firmie Kross.

18 stycznia miałem przyjemność gościć w firmie Kross z Przasnysza, jednego z czołowych producentów rowerów w Europie. Moja wizyta była związana z wygraną w konkursie „Zostań Mistrzem z Bogdanem Czarnotą”. Miałem niepowtarzalną okazję zapoznać się dokładnie z całym cyklem produkcyjnym poszczególnych modeli rowerów z bogatej oferty katalogowej. Szczególnie zainteresowały mnie modele klasy wyższej, przeznaczone do zawodów xcmtb. Było to dla mnie bardzo interesujące i cenne doświadczenie. Wcześniej nawet nie marzyłem, że będę miał okazję zobaczyć linię produkcyjną, z której wyjeżdżają rowery, widywane później na zawodach sportowych oraz na ulicach. Zapoznałem się m.in. z procesem kontroli jakości, podczas którego dokładnie sprawdzane jest działanie poszczególnych podzespołów. Zaproszono mnie również do działu badawczo- rozwojowego, projektującego i testującego m.in. prototypy czego doświadcza niewiele osób. Czułem się w ten sposób wyróżniony. Odwiedziłem także dział marketingu, który realizuje strategię kreowania wizerunku marki Kross.
Na zakończenie wizyty nastąpiło podpisanie umowy z Krossem, w którego drużynie będę startował w zawodach oraz odbiór nagród. Oczywiście nie mogło zabraknąć pamiątkowego zdjęcia w nowym stroju teamowym oraz z najnowszym rowerem, czyli karbonowym modelem wysokiej klasy Level B9 29'er. Pobyt w firmie Kross wywarł na mnie duże, pozytywne wrażenie i z pewnością zapadł on w pamięć. Kolejny etap czeka mnie w przyszły weekend w Wiśle, gdzie przejdę specjalistyczne badania wydolnościowe organizmu. Kolejne informacje już wkrótce.

W tym sezonie będę jeździł na karbonowym Kross Level B9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz