Akcesoria rowerowe

wtorek, 26 czerwca 2012

BikeCross Maraton MTB- Wyrzysk 23.06.2012

Kolejny maraton mtb- tym razem w Wyrzysku odbył się 40 km od mojego miasta- Złotowa. Tym bardziej należało się tam stawić. Poza tym biorę udział w tym cyklu zawodów. W Wyrzysku spotkałem również wielu znajomych kolarzy . Po raz kolejny wybrałem dystans mega: ok. 73 km- 2 okrążenia. Trasa zapowiadana wcześniej jako bardzo urozmaicona i jedna z najciekawszych w tej części Wielkopolski, taką rzeczywiście się okazała. Pierwsze kilka kilometrów od startu to jazda szosowa w peletonie z prędkościami ok. 50 km/h. Chwilami były nerwowe momenty, gdy ktoś nagle hamował i krzyczał "uwaga". Po wjeździe w teren rozpoczął się fajny podjazd, prowadzący serpentynami na Dębową Górę. Profil trasy bardzo mi odpowiadał, było w sam raz. Każdy mógł tutaj znaleźć coś dla siebie: zarówno podjazdy, szutry, błoto, singletracki, szosę i jazdę po odkrytym, polnym terenie. Przez większość maratonu jechałem w stałej grupie zawodników, z którymi dobrze współpracowałem na zmianach. Niestety kilku młodych kolarzy chciało tylko się wozić. Na jednym, dłuższym piaszczystym odcinku zobaczyli gdzie ich miejsce… samotnie z tyłu.  Trzeba przy tym wspomnieć o dobrym oznakowaniu, organizacji, obsłudze oraz kibicach w mijanych miejscowościach. Jak zwykle zawody relacjonował niezawodny redaktor Piotr Kurek z Poznania. Mój wynik open na mega: 33 miejsce na 89 sklasyfikowanych kolarzy i 12 w kategorii M3. Czas: 2:56:58. Pewien niedosyt pozostał…Ale to była sympatycznie i dobrze spędzona niedziela w dobrym towarzystwie kolarzy.
Krótka z rozmowa z redaktorem Piotrem Kurkiem  :)
 
Tradycyjne pozowanie w odpowiednim tle.
Złotowska drużyna GPAE na 29'erach: od prawej- Andrzej Tomas, Sławek i ja.
Na linii startu z Wiesławem Fidurskim ( z lewej) z LKS Drogowiec Złotów


W trakcie zawodów w Wyrzysku...


Już na mecie po dystansie mega.

Zdjęcia: T.D., www.fotomtb.pl



1 komentarz: