Akcesoria rowerowe

niedziela, 11 maja 2014

VIII Złotowski Bieg Zawilca- 10.05.2014

Dzisiaj kolejna relacja z zawodów biegowych. Stało się już tradycją w Złotowie, iż od 8 lat odbywa się "Złotowski Bieg Zawilca", mający dużą renomę w regionie. 10 maja w sobotę postanowiłem wziąć udział w VIII już edycji tego biegu, a dodam, że uczestniczyłem we wszystkich. Jako, że dominującą u mnie dyscypliną sportu jest kolarstwo, to w zawodach wziąłem udział bez szczególnego nastawiania się na wynik. Potraktowałem to bardziej jako sympatyczne spotkanie towarzyskie ze znajomymi i oczywiście także jako pewien rodzaj treningu i aktywności. Reprezentowałem drużynę "lill-sport 2" w charakterystycznych, żółtych koszulkach. Tego dnia w biegu głównym uczestniczyło około 900 osób (padł rekord), co spowodowało, że na starcie i na pierwszych metrach było dość tłoczno, a przy tym trzeba było się przebijać dynamicznie do przodu, aby wypracować dobrą pozycję na dystansie 5,1 km jaki liczył bieg. Dodam, ze trasa została wydłużona i zmodyfikowana w stosunku do tych z lat poprzednich. Akurat mi osobiście to pasowało i uatrakcyjniło bieg. Biegaczy dopingowało wielu kibiców na trasie co dawało dużo motywacji. Każdy z uczestników otrzymał pamiątkową koszulkę, a na zakończenie po dekoracjach zwycięzców w poszczególnych kategoriach odbyło się losowanie atrakcyjnych nagród.

 Mój wynik:
czas 0:22:48 (netto 0:22:34)
miejsce w kat. M3: 43 na 172
miejsce open: 140 na 820 sklasyfikowanych biegaczy, którzy ukończyli zawody
drużynowo "lill sport 2"- 4 miejsce



Fot.: Lidia P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz