Akcesoria rowerowe

niedziela, 13 listopada 2011

I Bieg Niepodległości- Złotów 11.11.2011 r.

Święto Niepodległości 11 listopada postanowiłem uczcić aktywnie. Z racji tego, że w tym dniu w Złotowie odbywał się I Bieg Niepodległości o Puchar Starosty Złotowskiego, postanowiłem wziąć w nim udział. Organizatorem było Starostwo Powiatowe, w którym pracuję. Zaznaczę, że nie jestem biegaczem, ale zdecydowanie kolarzem. Nawet się nie przygotowywałem, a ostatni bieg zaliczyłem na początku lipca również na tej samej trasie.Imprezę potraktowałem jako aktywne spędzenie czasu, trening i spotkanie ze znajomymi. W biegu wzięli także koledzy kolarze ze wspólnych treningów: Seweryn, Andrzej Tomas, Andrzej K. oraz Jarek. Łącznie wystartowało 75 osób. Na mecie zająłem 35 miejsce z czasem 18 min 32 sek. Organizatorzy zapewnili uczestnikom pamiątkowe medale i  ciepłe napoje. Całą imprezę oceniam dobrze jako sympatyczne spotkanie połączone z aktywnością sportową.
Zapisy w biurze zawodów


Z kolegami kolarzami


Ja przy firmowym namiocie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz